Loading...

Brilliant + ideas = Brid.
När du vill ha briljanta idéer.

Brid är en contentbyrå som har siktet inställt på en sak: att få våra uppdragsgivare att nå ut till sina målgrupper. Att med kraftfullt innehåll beröra, underhålla, informera eller interagera. Och skapa mätbara effekter.

#19 Celine Fierro – Marknadschef Urb-it

Urb-it är en modern IT-plattform som erbjuder ett nytt, enkelt och smart sätt att shoppa. Vi bjöd in Urb-its marknadschef Celine Fierro för att höra mer om de marknads - och kommunikationsutmaningar man stöter på

Läs mer

#18 Eva Lundström – Fd Marknadschef Apollo

Eva Lundström upptäckte sitt intresse för reklam och marknadsföring redan som tonåring. Då började hon prenumerera på den amerikanska tidningen NEWSWEEK, där hon klippte ut annonser från bland andra varumärken som Absolut och Carlsberg.

Läs mer

#16 Johan Åhlén – CMO Hasselblad

Förra året hade Hasselblad 20 000 följare på Facebook och Instagram. Idag har de 130 000 på Instagram och 160 000 på Facebook utan att ha spenderat en enda krona. Marknadschefen på Hasselblad, Johan Åhlén

Läs mer

#15 Jenny Engström, kommunikationsansvarig STF

The Swedish Number har blivit uppringt fler än 100.000 gånger från 178 länder runt om i världen. STFs kommunikationsansvariga Jenny Engström ligger bakom succén och pratar om resonemanget kring kampanjen och om STFs varumärkesresa de

Läs mer

Kontakta oss

Stör oss gärna, oavsett om du letar nytt jobb, vill samarbeta eller bara säga hej. Vi är nyfikna på vem du är!

#19 Celine Fierro – Marknadschef Urb-it

Urb-it är en modern IT-plattform som erbjuder ett nytt, enkelt och smart sätt att shoppa. Vi bjöd in Urb-its marknadschef Celine Fierro för att höra mer om de marknads - och kommunikationsutmaningar man stöter på

Läs mer

#18 Eva Lundström – Fd Marknadschef Apollo

Eva Lundström upptäckte sitt intresse för reklam och marknadsföring redan som tonåring. Då började hon prenumerera på den amerikanska tidningen NEWSWEEK, där hon klippte ut annonser från bland andra varumärken som Absolut och Carlsberg.

Läs mer

#16 Johan Åhlén – CMO Hasselblad

Förra året hade Hasselblad 20 000 följare på Facebook och Instagram. Idag har de 130 000 på Instagram och 160 000 på Facebook utan att ha spenderat en enda krona. Marknadschefen på Hasselblad, Johan Åhlén

Läs mer

#15 Jenny Engström, kommunikationsansvarig STF

The Swedish Number har blivit uppringt fler än 100.000 gånger från 178 länder runt om i världen. STFs kommunikationsansvariga Jenny Engström ligger bakom succén och pratar om resonemanget kring kampanjen och om STFs varumärkesresa de

Läs mer